Észrevételünk szerint Ön elavult böngészőt használ. Ezért bizonyos funkciókhoz nem fog tudni hozzáférni. Böngésző frissítése

digital assurance

Öt dolog, amit a digitális átvilágítások jövőjéről tanultunk.

2020-ban az LRQA ügyfelei kénytelenek voltak digitális biztosítást kötni. Sokak számára ez egy új és bizonytalan világot jelentett.

2021-ben minőségi megközelítést alkalmaztunk annak megértésére, hogy a távbiztosítási és távfelügyeleti folyamatok hogyan működnek a gyakorlatban; milyen kihívásokkal kell szembenézni, és hogyan nézhet ki a jövő.

Az LRQA globális audit- és felügyeleti csapatának 20 tagjával és 20 globális ügyféllel készítettek interjút 2021 májusában és júniusában, hogy megértsék, a távoli digitális biztosítással kapcsolatos tapasztalataik hogyan segítettek az üzletmenet folytonosságának biztosításában, és hogyan nézhet ki a vegyes szolgáltatásnyújtás új jövője.

A következőket tudtuk meg.

1. Alkalmazottaink és ügyfeleink gyorsan alkalmazkodtak.

Bár kezdetben volt némi bizonytalanság azzal kapcsolatban, hogyan fog működni a digitális biztosítás, a túlnyomó többség arról számolt be, hogy a tapasztalatok megfeleltek elvárásaiknak vagy meghaladták azokat, és mára egyszerűen a rendszeres biztosítási folyamataik részévé váltak.

Az, hogy az LRQA már elindult a digitális biztosítás felé vezető úton, óriási segítséget jelentett – az ügyfelek megnyugodtak, a folyamat és a keretrendszer pedig készen állt és várta a felhasználást. Az LRQA távoli alkalmazás segítségével az ügyfelek biztonságban érezhették adataikat. Sokan elismerték, hogy az LRQA ezzel a szolgáltatással megelőzte versenytársait.

A digitális biztosítás ma már széles körben elfogadott a hibrid beszállítói modell részeként.

2. Az szolgáltatás élményindexe magas – de további javulásra is van lehetőség.

Összességében az ügyfelek szeretik a digitális biztosítási élményt. A kihívást azonban az jelenti, hogy nincsen tökéletes szabvány arra vonatkozóan, hogy mit kell és lehet digitálisan tenni, és mit kell személyesen. Az LRQA munkatársainak feladata, hogy ügyfeleikkel együttműködve személyre szabott tervet dolgozzanak ki a személyes és digitális átvilágítások optimális kombinációjára.

3. Az előnyök egyértelműen kirajzolódtak.

A világjárvány kezdete óta számos vállalkozás tett lépéseket a szén-dioxid-semlegessé válás érdekében. A digitális biztonság lehetővé teszi az LRQA számára, hogy hozzátegye a saját részét ügyfelei támogatásához ebben a küldetésben.

Sokak – mind az ügyfelek, mind a munkatársak számára – a digitális átvilágítások van egy nagy előnye: Több időt tölthetnek otthon, és javul a munka és a magánélet egyensúlya. A kevesebb utazás miatt az embereknek több idejük marad a munkán kívüli, számukra fontos tevékenységekre.

A szolgáltatásnyújtás is racionalizáltabbá vált, ami azt jelenti, hogy a biztosítási folyamat kevésbé zavarja ügyfeleinket, és a hatékonyság növelése révén időt és pénzt takarít meg számukra.

4. Egyre nagyobb az izgalom a még előttünk álló lehetőségek kapcsán.

Bár a digitális biztosítási folyamat még mindig a biztos kezű, hatékony operatőrök képességeinek függvénye, az új és új technológiák egyre könnyebbé teszik a folyamatot. Az LRQA ügyfelei a folyamatos megfigyeléstől kezdve a drónokon és robotokon át a VR-technológiákig mindent megemlítettek, hogy a folyamatot a jövőben hatékonyabbá tegyék.

Sokan a digitális folyamat globális jellegét is izgalmasnak találják – a folyamat részeként most már nem csak az LRQA szakértőivel tudnak kapcsolatba lépni a világ minden tájáról, hanem otthonuk kényelméből több ország több helyszínén is végezhetnek átvilágításokat.

5. De még mindig akad teendő.

Az egyik kihívás, amellyel iparágként szembe kell néznünk, az, hogy egyes szabályozók lassan alkalmazkodnak a gyors változásokhoz. Az LRQA szerepet játszhat a velük való együttműködésben, hogy részleteiben mutassa be a digitális biztosítás lehetőségeit, és ezzel felgyorsítsa az elfogadást.

Jobb kereteket tudunk kialakítani, hogy mind munkatársaink, mind ügyfeleink felkészültek legyenek, és hogy a digitális folyamat a lehető legeredményesebb és leghatékonyabb legyen.

Kisebb kihívásoknak is meg tudunk felelni, mint például a kamerák stabilizálása a rezgés csökkentése érdekében, vagy a kamerák felbontásának szabványosítása, hogy a szemnek és a gyomornak is könnyebb legyen!

Bár a távoli helyszíneken nem tudjuk ellenőrizni a csatlakozási problémákat, a technológia fejlődésével, a jobb 5G hálózatokkal és a terjedő szélessávú elérhetőséggel ezeket a fejlesztéseket a digitális jövőnk részeként választhatjuk.

Szeretné, hogy megkeressük?

Kereséshez nyomjon entert vagy a nyilat Nyomjon entert a kereséshez

Keresés ikon

Mit keres?